.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خسارت 1500هكتار از خزانه برنج در جويبار

فرماندار شهرستان جويبار گفت:‌ به دنبال بارندگي شديد اخير در استان مازندران يك هزار و 500 هكتار خزانه برنج اين شهرستان دچار آسيب شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا، عليرضا عليزاده در جلسه شوراي اداري اين شهرستان افزود:‌ در پي اين بارندگي خزانه هاي برنج مملو از آب شده اند و اين مساله منجر به پوسيدگي نشاهاي برنج شده است .

وي ادامه داد:‌متاسفانه تنها 200 هكتار از اين اراضي آسيب‌ديده خزانه برنج شهرستان جويبار بيمه بودند.

به گفته فرماندار شهرستان جويبار با توجه به بيمه نبودن مابقي اراضي دولت در قبال خسارت وارد آمده به اين كشاورزان مسئول نخواهد بود.

وي با تاكيد به بخشداران و شوراهاي اسلامي بخش شهرستان جويبار براي ترغيب كشاورزان به انجام امور بيمه در زمان تعيين شده گفت:‌ بايد كشاورزان را نسبت به مساله بيمه محصولات كشاورزي آگاهي لازم را داد تا در زمان تعيين شده اقدام به اين امر نمايند.

فرماندار شهرستان جويبار همچنين نسبت به تغيير كاربري اراضي كشاورزي اين شهرستان هشدار داد و گفت:‌متاسفانه برخي افراد سودجو با تبديل زمين هاي كشاورزي به ويلاها زمينه از بين رفتن كشاورزي را از اين منطقه از بين مي برند.

وي با اشاره به اينكه شهرستان جويبار منطقه مهم كشاورزي در استان مازندران به لحاظ دارابودن زمين به شمار مي رود ادامه داد:‌ بخشداران مركزي و گيل خواران شهرستان جويبار مي بايست نسبت به برخورد با اين دخل و تصرف ها تلاش كنند.

به گزارش ایسنا،علیزاده تاكيد كرد: بايد طوري در اين خصوص وارد عمل شد تا اراضي كشاورزي شهرستان جويبار مبدل به مكاني براي خوش‌نشين‌ها نشود.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.